söndag 10 februari 2008

Slut på veckan

Då var en vecka slut igen. Tiden går fort och senaste dagarna har tiden gått väldigt fort då jag inte har hunnit med bloggen riktigt. Hade bland annat besök av svärmor i helgen plus att det varit en massa annat.

Nu stundar en ny arbetsvecka med tidiga dagar för mig. Börjar 05:48 så jag ska strax ställa väckaren på kvart i fem. Det positiva med denna vecka är att det är en så kallad "minusvecka" på jobbet vilket innebär att jag bara jobbar fyra dagar, men får betalt för fem. Skönt!

Ska nu lägga mig och ladda (sova) inför den kommande dagen och veckan så jag orkar jobba och bjuda på några bra inlägg i bloggen. Har även en hel del andra åtaganden som väntar under veckan.

Sov så gott (ni som läser detta annan tid än sovtid får byta ut det mot "ha en bra dag" eller liknande) kära läsare!

2 kommentarer:

Sjukpensionären sa...

Tjo, tittar in till dig med. Har mest skummat igenom sidan och det jag läst hittils verkar vettigt. Ska läsa igenom det helt sen. Kul med då vi tillhör samma generation.

Har lagt en länk till dig, och vill du länka tebax får du gärna göra det (;

Marcus sa...

sjukskriven:
Kul att det du läst än så länge verkar vettigt :) Klart jag kan länka tillbaka!