onsdag 23 april 2008

Rapport från fondmästerskapen

Kom på att det var ett tag sen jag rapporterade från fondmästerskapen. Har väl inte varit den mest aktive i mästerskapet, men jag har ändå vänt upp och ligger nu på plus. Fördelningen i min portfölj nu ut så här:

Aktie-Ansvar Avkastningsfond 24,95 %
Cicero Avkastningsfond 24,97 %
JPMorgan Funds - JF Taiwan Fund A Acc $ 19,84 %
ODIN Offshore NOK 30,24 %

Totalt har min portfölj ökat med 2,47 % sedan starten och jag ligger nu på plats 15730. Ledaren har ökat med 22,05 % sedan starten.

Jag funderar på att köra på lite aggressivare. Jag har inget att förlora så det känns lika bra att bara gasa nu. Bära eller brista!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har tyvärr missat fondmästerkapen. Jag får väl vara med nästa gång...

Du kanske skulle satsa lite på MLIIF World Mining Fund, den drar ju nytta av de höga råvarupriserna. East Capital Turkiet tror jag också mycket starkt på. Lycka till!

Marcus sa...

finansgeniet:
Jag tackar för tipsen! :)