onsdag 15 april 2009

Även jag ska härmas

Jag härmar S som härmar Emma.

Jag har googlat "marcus är" och funnit detta:

Marcus och Marcus är värda allt slit för familjens skoter
Marcus är ångerfull
Marcus är rocksångare mellan fysiken och engelskan
Marcus är bäst
Marcus är hemma i Harlem
Marcus är konferencier på Arvikafestivalen
Marcus är fälld
Marcus är förälskad

Hehe, ja, vad ska man säga? Man vet mindre om sig själv än vad man tror... Testade även samma metod på min fru och fick fram följande:

Frida är en liten flicka i en allt för stor kropp
Frida är så läcker
Frida är skön
Frida är femma i Europa
Frida är en Celine
Frida är vår nya tv-stjärna
Frida är vårfin

Frida är en Guitar Hero

Rätt komiska svar. Nu är ju detta inte hela sanningen om oss, utan bara en liten del. För google har tyvärr inte svar på allt.

4 kommentarer:

S sa...

Frida är guitar hero. Det var kanske det roligaste!

Marcus sa...

S:Ja, jag tyckte även hennes första var rolig, Frida är en liten flicka i en allt för stor kropp.

S sa...

Marcus är rocksångare mellan fysiken och engelskan går inte heller av för hackor! Eller att du är konfrencier. Det hade iofs inte förvånat mig om fallet så varit.

Marcus sa...

S:
Ja, mellan fysiken och engelskan. Intressant. Det är nog en djupare mening i det.