lördag 12 juli 2008

SEMESTER!

Nu är den äntligen här! Min semester alltså. Jag hann knappt stämpla ut igår från jobbet så satt jag på ett plan ner till Stockholm. Ska vara här några dagar och njuta av livet. Idag ska jag träffa Philip och S. Ska bli mycket trevligt!

Andra planer för min semester är att jag ska sälja korv när min syster ska ha loppis. Det blir nog en trevlig tillställning. Kommer nog även ta en tvådagarstur till Borås då två av mina vänner ska flytta dit och jag lovat att hjälpa dem med flytten.

Ni som vill ha något trevligt att lyssna på i sommar vill jag verkligen rekommendera sommarpratarna i P1. Vill slå ett speciellt slag för Fredrik Häréns program.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då får man önska dig en trevlig semester! :)

Marcus sa...

destinationmiljonär:
Och då får jag tacka! :)

Unknown sa...

Och jag vill slå ett slag för Olle Carlssons program! Tack förresten för besöket!

Marcus sa...

philip:
Ska ta och lyssna på det.

Tack att jag fick besöka dig :)