tisdag 15 juli 2008

25 år av succé

Igår hade jag bjudit in mina vänner till "25 år av succé". Orsaken till detta var att jag igår fyllde 25 år. Det hela blev en mycket trevlig tillställning.

Man kan påverka väldigt mycket i ens liv, dock kan man inte hindra att man blir äldre (även om vissa påstår att man slutar åldras vid en viss ålder). Därför tycker jag att det är viktigt att man tar vara på den tid man har. Uttryck som "fånga dagen" och "leva nu" kan kännas lite patetiska, men det ligger någonting i dem. Jag tycker absolut att man ska fånga dagen, eller egentligen ögonblicken, och verkligen försöka leva nu. Samtidigt som man ska planera för sin morgondag.

25 år av succé. Det är så jag valt att se på mitt liv. Visst skulle jag kunna välja att se på det på ett helt annat sätt, men jag tror att det är bättre att man är positiv än negativ. Nu ser jag fram emot 25 nya år av ännu mer succé!

Nu måste jag ta och förbereda för den korvförsäljning jag ska bedriva på min systers loppis imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då får man lov att säga grattis i efterskott! :D

Marcus sa...

destinationmiljonär:
Tackar! :)