måndag 16 juni 2008

1 år

Idag har jag och min fru varit gifta i ett år! Firandet kommer att bestå av picknick vid Nydalasjön.

Jag skrev för en tid sedan om att jag skulle börja föra kassabok och sedan redovisa det här i bloggen. Det började bra för mig med att föra kassabok, men sen vet jag inte vad som hände. Eller, det som hände var att jag slutade föra kassabok. Därför kommer ingen redovisning av kassaboksskrivandet. Jag gör kanske ett försök vid senare tillfälle.

Nu är det förresten bara 10 dagar kvar på månadens fråga så har du inte svarat på den, se till att göra det. Frågan hittar du en bit ner i menyn till höger.

Nu måste jag ta och förbereda det sista inför picknicken!

5 kommentarer:

S sa...

VA??!! Har'e gått ett år redan!? Shit.

GRATTIS PÅ ER!!

Marcus sa...

s:
Ja, jag vet. Tiden går fort. Är nästan lite chockad själv :)

Tack så mycket :)

Anonym sa...

nä, du måste ta tag i kassaboksskrivandet igen tycker jag!

Anonym sa...

Grattis i efterskott :)

Marcus sa...

anonym:
Tycker jag med! :)

destinationmiljonär:
Tack så mycket! :)