måndag 1 juni 2009

Extraliv

Många är det som undrat om även bloggen fick game over. Ja, ibland får den tillfälliga game overs, men det är tur att den har extraliv.

Jag lever och mitt bloggande kommer nog tyvärr att vara lite sporadiskt. Det som hänt sen sist är att jag är klar med all skola för den här gången. Har börjat jobba i skogen där jag röjer. Sedan har jag hunnit med att vara en sväng i Bulgarien och sedan sprang jag i lördags Stockholm Marathon. Det gjorde ont, men det var kul! Mitt mål var att springa maran på 4.20 och jag låg länge under den tiden, men fick efter ett tag känningar i ena knäet. Vid 30 km ungefär började det göra riktigt ont vilket medförde att jag tappade mycket tid. Sprang ändå tillslut in på 4.33.42.

Alla mina mellantider finns här: Stockholm Marathon 2009.

4 kommentarer:

Miriam sa...

Du är beundransvärd!

Familjen Hallman sa...

Jag är STARKT imponerad!!!

konkardia sa...

Vad skall man säga: äpplet faller inte långt från päronträdet eller sådan mor sådan son.

Philip sa...

Det tog stopp i bloggandet.