måndag 29 september 2008

Hur jag blev fattig 1.2

Ni som brukar följa min blogg regelbundet har märkt att det inte går att följa min blogg regelbundet. Detta på grund av att jag inte skriver regelbundet (ursäkta om vissa ord upprepas regelbundet). Varför gör jag då inte det? Jo, när jag började blogga hade jag mer tid som jag kunde lägga på att skriva inlägg med lite kvalité. Nu har jag en massa andra åtaganden vilket gör att jag inte hinner med att skriva inlägg på det sätt som jag gjorde förr. På grund av detta har jag nu bestämt mig att strunta i att varje gång skriva inlägg som jag lagt ner en massa tid på, dessa inlägg kommer att komma, men nu kan det även bli kortare inlägg. Allt detta för att bloggen ska bli lite mer levande. Jag hoppas att ni ska uppskatta detta!

Tänkte bjuda på en länk som visar på några barns entrepenörsskap: di.se - Barn bildar "nudelmaffia"

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ser fram emot fler inlägg!

Marcus sa...

philip:
Det gör även jag :)

Anonym sa...

Läste precis om nudelmaffian. Roligt att barn får upp ögonen för entreprenörsskap. :)
Om man är sådan att man läser kommentarerna på di.se så ser man att många tror att ungarna kommer att bli kriminella när de blir stor....pffft!

Marcus sa...

robert:
Ja, man kan ju se på saken hur man vill. Kan skolan fånga upp och coacha barnen rätt kommer vi att få se väldigt stora entreprenörer därifrån. Eller, det kommer vi oavsett hur skolan lyckas med sin coaching.