onsdag 1 april 2009

Prisad vare Gud...

...här kommer skatteåterbäringen!

Idag damp deklarationen ned i min brevlåda. Det blev ett positivt besked. 3192 kr att få tillbaka är den preliminära siffran. Helt okej. Alltid trevligt att få tillbaka istället för att betala.

Annat som hänt idag är att jag köpt ett busskort samt att jag varit och provat ut och lagt undan ett par löparskor. Imorgon ska de betalas och sedan blir det att börja springa in dem.

Njee, är lite för trött för att komma på något mer värdefullt att skriva. Det blev inget första april-skämt här på bloggen. Ni har nog hört och läst nog med skämt ändå idag :)

4 kommentarer:

slantar sa...

hej.
mina fasta kostnader per MÅNAD är 900kr.så räntan täcker snart mina månatliga utgifter.

Miriam sa...

Du vinner alltid:)

S sa...

Ungefär på kronan ska jag betala tillbaka. Så om du betalar den då kan vi säga att vi gick precis på noll i år!

Visst går du med på det?!

Marcus sa...

slantar:
Oj, bra jobbat!

Miriam:
Är det så?

S:
Ska fundera på saken... :)